О СЕКТОРСКОМ ВЕЋУ
Секторско веће за сектор пословне администрације је партнерски формирано стручно и саветодавно тело чија је основна функција дефинисање потреба за квалификацијама на тржишту рада у Републици Србији.
Сектор покрива области које се односе на: рачуноводство и порези, односно одржавање, ревизија и бележење финансијских трансакција, затим за менаџмент, финансије, банкарство и осигурање које укључују и контролу и мониторинг финансијских извора организација, институција и појединаца, као и пружање финансијских услуга на корпоративном и индивидуалном нивоу, затим за маркетинг и рекламирање, односно промовисање процеса размене робе и услуга између организација и/или појединаца, оглашавање, понашање потрошача, истраживање тржишта, маркетинг, односе са јавношћу и сл., затим за секретарско и канцеларијско пословање (стенографија, унос података и сл.), при чему су специјализовани секретарски послови (из области медицине, права, рачуноводства и сл.) укључени уколико програм садржи секретарске послове, а не подразумева специјализоване асистенте.
Чланови Секторског већа, именовани одлуком Владе РС број број 02-02-12728/2018 од 27. децембра 2018. године (“Службени гласник РС”, бр. 104 од 28. децембра 2018, 57 од 9. августа 2019, 27 од 13. марта 2020, 5 од 22. јануара 2021, 59 од 20. маја 2022, 3 од 12. јануара 2024.године):
УЛОГА СЕКТОРСКОГ ВЕЋА
Улога Секторског већа за сектор пословне администрације остварује се кроз следеће надлежности:
анализира постојеће и утврђују потребне квалификације у овом сектору;
идентификује квалификације које треба осавременити;
идентификује квалификације које више не одговарају потребама сектора;
доноси одлуку о изради предлога стандарда квалификација у оквиру сектора;
даје мишљење о очекиваним исходима знања и вештина унутар сектора;
промовише дијалог и непосредну сарадњу између света рада и образовања;
промовише могућности за образовање, обуку и запошљавање унутар сектора;
идентификује могућности за обучавање одраслих унутар сектора;
разматра импликације Националног оквира квалификација на квалификације унутар сектора;
анализира везу квалификација са релевантним занимањима у сектору;
разматра потреба за осавремењивањем стандарда квалификације након пет година њихове примене;
обавља друге послове у складу са законом о Националном оквиру квалификација.